Bahçelievler'de binlerce vatandaşa aşure ikram edildi

Bahçelievler Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla Bahçelievler Mehdiye Camii'nde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Bahçelievler Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla Bahçelievler Mehdiye Camii'nde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Bahçelievler Belediyesi, Muharrem ayının taşıdığı anlam ve Aşure Günü önemi kapsamında, Bahçelievler Mehdiye Camii'nde hazırlanan aşureleri vatandaşlara ikram etti. Programa katılan Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, vatandaşlarla bir araya gelerek, aşure ikramına eşlik etti.

Aşure, kardeşliğimizin ve ortak değerlerimizin en güzel sembollerinden biridir

Aşure Günü dolayısıyla değerlendirmelerde bulunan Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, Muharrem ayı, bizlere sabrı, paylaşmayı, kardeşliği ve birliğimizi hatırlatan mübarek bir aydır. Aşure ise farklı tatların aynı kazanda buluşarak berekete dönüşmesidir. Bu yönüyle aşure, toplumumuzun zenginliğini, birlikte yaşama kültürümüzü ve kardeşliğimizi en güzel şekilde temsil eder. Kerbela, adaletin, doğruluğun ve insan onurunun savunulduğu büyük bir direnişin sembolüdür. Hz. Hüseyin Efendimizi ve Kerbela şehitlerimizi rahmetle, hürmetle ve minnetle yâd ediyoruz. Bizler de Bahçelievler Belediyesi olarak bu güzel geleneği yaşatmak, komşularımızla aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönüllerimizi aynı muhabbet etrafında buluşturmak istedik. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim eylesin dedi.