Manisa'da vektörle mücadele gece gündüz sürürüyor

Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını korumak ve haşere kaynaklı olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde aralıksız sürdürüyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.

Karasinek, sivrisinek ve diğer vektörlerin üreme alanlarını hedef alan ekipler; parklar, yeşil alanlar, sokaklar, açık alanlar, sulak bölgeler ve risk oluşturan noktalarda planlı ilaçlama uygulamaları gerçekleştiriyor. Gece ve gündüz sürdürülen çalışmalarla yaz mevsiminde oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vektörle mücadelenin halk sağlığını doğrudan ilgilendiren temel belediyecilik hizmetlerinden biri olduğunu belirterek, 17 ilçemizin tamamında ekiplerimiz planlı ve kesintisiz şekilde görev yapıyor. Yaz boyunca vatandaşlarımızın sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için ilaçlama çalışmalarımızı bilimsel yöntemlerle ve belirlenen program doğrultusunda sürdüreceğiz. Manisa'nın her noktasında aynı hizmet kalitesini sunmaya devam edeceğiz dedi.

Vektörlerle Mücadele Şube Müdürü Veteriner Hekim Uğur Dilik ise çalışmaların il genelinde program dahilinde yürütüldüğünü belirterek, 17 ilçemizde ilaçlama uygulamalarımızı planlı şekilde sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın sağlığı için sinek ve diğer haşerelerin üreme alanlarını düzenli olarak ilaçlıyor, gerekli tüm noktalarda mücadelemize aralıksız devam ediyoruz ifadelerini kullandı.