Niğde Belediyesi'nden Bor yoluna 3 yeni yaya üst geçidi
Niğde Belediyesi; şehir içi ulaşımda yaya güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla Bor yolu üzerine 3 yeni yaya üst geçidi inşa ediyor.
Niğde Belediyesi; şehir içi ulaşımda yaya güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla Bor yolu üzerine 3 yeni yaya üst geçidi inşa ediyor.
Niğde Belediyesi; trafik yoğunluğunun yaşandığı Bor yolunda yayaların karşıdan karşıya güvenli ve konforlu geçişini sağlamak için yaya üst geçidi projesini hayata geçiriyor. Yürütülen çalışmalar istikametinde, güzergah üzerinde ihtiyaç duyulan noktalara yapılacak 3 yeni yaya üst geçidinin tüm proje aşamaları başarıyla tamamlandı. Kısa süre içerisinde ihaleleri gerçekleştirilerek yapım aşamasına geçilecek projeyle birlikte, aynı güzergahta bulunan mevcut üst geçitte asansör eklenerek işlevselliği yeniden kazandırılacak. Çalışmalar kapsamında ayrıca mevcut bir üst geçidin de kapsamlı tadilatı gerçekleştirilecek.
Göreve geldikleri günden bu yana Niğde'nin altyapı ve ulaşım sorunlarına kalıcı çözümler ürettiklerini belirten Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, verilen vaatleri hızla hayata geçirdiklerini vurguladı. Özdemir; Vatandaşlarımızın günlük hayatını kolaylaştırmak ve trafikte yaya güvenliğini maksimum seviyeye çıkarmak adına Bor yolunda yeni bir çalışma başlatıyoruz. 3 yeni yaya üst geçidimizin tüm proje çalışmalarını tamamladık, ihalelerini de çok kısa bir süre içerisinde yapacağız. Bununla birlikte mevcut bir yaya üst geçidimizin de tadilatını gerçekleştirerek daha kullanışlı hale getireceğiz. Hemşehrilerimize ne söz verdiysek, o sözü tutmanın ve her vaadi yerine getirmenin haklı gururunu yaşıyoruz. Niğde'miz için gece gündüz demeden üretmeye, şehrimize değer katmaya devam edeceğiz. Yeni üst geçitlerimiz şehrimize ve hemşehrilerimize hayırlı olsun ifadelerini kullandı.