DÜZCE(İHA) – Düzce'de Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen programda AK Parti Düzce İl Başkanlığı tarafından Cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinliğe yoğun katılım oldu.AK Parti Düzce İl Başkanlığı, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan Aşure Günü kapsamında anlamlı bir program gerçekleştirdi. Cuma namazının ardından Gürcü Osman Cami avlusunda düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Program, Düzceliler tarafından ilgiyle karşılandı.Camii avlusunda gerçekleştirilen ikramda vatandaşlar bir araya gelirken, etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.
Genel
26 Haziran 2026 - 14:41
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 14:45
Düzce'de bin kişinin ağzı AK Parti tarafından dağıtılan aşure ile tatlandı
DÜZCE(İHA) – Düzce'de Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen programda AK Parti Düzce İl Başkanlığı tarafından Cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinliğe yoğun katılım oldu.
Genel
26 Haziran 2026 - 14:41
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 14:45







