Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, AK Parti Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Toplantı kapsamında Düzce Belediyesi tarafından açılan stantta, kentin meşhur ürünleri katılımcıların beğenisine sunuldu.AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen toplantı salonu önünde kurulan stantta; Düzce'nin simgesi haline gelen meşhur Düzce simidi, kendine özgü aromasıyla bilinen tütün kolonyası ve bölgenin önemli tarım ürünlerinden biri olan Düzce fındığı ikram edildi. Başta 81 ilin il başkanları ve bakanlar olmak üzere toplantıya katılan çok sayıda davetli, Düzce'ye özgü ürünlere ilgi gösterdi.Faruk Özlü, "AK Parti Genel Merkezimizde 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda Düzce'mizin meşhur simidini, tütün kolonyasını ve fındığımızı ikram etmenin mutluluğunu yaşadık. Tüm il başkanlarımız ve bakanlarımızla bir araya geldiğimiz bu güzel buluşmada, Düzce'nin lezzetini ve bereketini Ankara'ya taşıdık. Düzce'mizi çok seviyoruz" ifadelerinde bulundu.
Genel
26 Haziran 2026 - 15:57
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 16:06
Düzce'nin meşhur ürünleri Ankara'ya taşındı
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, AK Parti Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Toplantı kapsamında Düzce Belediyesi tarafından açılan stantta, kentin meşhur ürünleri katılımcıların beğenisine sunuldu.
Genel
26 Haziran 2026 - 15:57
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 16:06








