Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de, oyuncular laktat testinden geçti.Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.
Spor
27 Haziran 2026 - 21:56
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 22:10
Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de, oyuncular laktat testinden geçti.
Spor
27 Haziran 2026 - 21:56
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 22:10










