DÜZCE(İHA) – Düzce Valisi Mehmet Makas, İl Jandarma Komutanlığı tarafından düzenlenen iftarda Mehmetçikle birlikte orucunu açtı.Vali Mehmet Makas, Düzce İl Jandarma Komutanlığı tarafından düzenlenen iftar programına katıldı. Programda protokol üyeleri Mehmetçik ile birlikte oruç açtı. İftar programında askerlerle bir araya gelen Vali Mehmet Makas ve beraberindeki protokol üyeleri, Mehmetçik ile aynı sofrada iftar yaptı. Programda birlik ve beraberlik vurgusu yapılırken, askerlerle sohbet eden Vali Makas görevlerinde başarılar diledi.
Genel
11 Mart 2026 - 11:04
Güncelleme: 11 Mart 2026 - 11:10
Vali Makas Mehmetçikle iftar yaptı
DÜZCE(İHA) – Düzce Valisi Mehmet Makas, İl Jandarma Komutanlığı tarafından düzenlenen iftarda Mehmetçikle birlikte orucunu açtı.
Genel
11 Mart 2026 - 11:04
Güncelleme: 11 Mart 2026 - 11:10










